Տասնամյակներով կոնցեսիոն կառավարման ռեժիմում աշխատող Հարավկովկասյան երկաթուղի ՓԲԸ֊ն 2024 թվականի արդյունքներով հայտարարագրել է հարկային վնաս։ Եթե զարգացման և շահույթի ապահովման փոխարեն այս օտարերկրյա ենթակայության կառույցը դեռևս վնասաբեր է, նպատակահարմար կլինի քննարկման առարկա դարձնել վերջինիս ,,վերադարձը” ևս պետական ենթակայության։
Հարցը առավել ակտուալ է դառնում Խաղաղության խաչմերուկի լույսի ներքո, քանզի լայնամասշտաբ ինտեգրացիոն պրոցեսները պետք է սերտորեն առնչվեն երկաթուղու կոմունիկացիաներին, որոնք ևս ցավոք գտնվում են ռուսական տիրապետության տակ։
Հ.Գ. Տակավին անհասկանալի մնաց 2018 թվականին ՀԿԵ ՓԲԸ֊ում ստուգմամբ հայտնաբերված 60 միլիոն ԱՄՆ դոլարի չարաշահումների ակտի հետագա ճակատագիրը։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *